ساحل سرخ چین
نوشته شده توسط : مجله دلتا
ساحل سرخ در منطقه دوا، در سی کیلومتری جنوب غرب شهر پانجین در شمال شرق چین قرار دارد. رنگ قرمز این منطقه به دلیل نوعی جلبک دریایی است. بیش از 399 گونه حیوانی و 260 نوع پرنده در این منطقه یافت می‌شود.
ساحل سرخ چین

هر چند وقت‌گذرانی، گرفتن حمام آفتاب و یا آب تنی در ساحل‌های نقاط مختلف جهان لذتبخش است ولی اگر بتوانید این کارها را در ساحلی استثنایی و با ویژگی های خاص و به یادماندنی انجام دهید، از لذتی دو چندان بهره مند خواهید شد. ساحل سرخ در منطقه دوا، در سی کیلومتری جنوب غرب شهر پانجین در شمال شرق چین قرار دارد. رنگ قرمز این منطقه به دلیل نوعی جلبک دریایی است. بیش از ۳۹۹ گونه حیوانی و ۲۶۰ نوع پرنده در این منطقه یافت می‌شود. ساحل سرخ، مانند دیوار چین اکنون به یکی از جاذبه های گردشگری این کشور تبدیل شده است. با مجله دلتا همراه باشید.

ساحل سرخ چین

شکل‌گیری ساحل قرمز پانجین

با رفتن به این منطقه از قرمز بودن گیاهانی که در کنار آب ها شکل گرفته اند، شگفت زده خواهید شد. احتمالا با خودتان می گویید که این قرمز بودن ناشی از چیست؟ آب های این منطقه که شور هستند و خاک متفاوت آن باعث به وجود آمدن گیاهانی شدند که در فصل های مختلف، رنگ های گوناگونی به خود می گیرند. این گیاهان دلیل این منظره تاثیرگذار و نامتعارفند که در این شهر دیده می شود. آب‌های کم عمق و مرجان‌ها در ساحل قرمز پانجین هزاران پرنده مهاجر را به بزرگترین تالاب و نهر خلیج در جهان جذب می کنند.

پانجین چین

گردشگری در ساحل سرخ چین

از سال ۱۹۸۴ شهر پانجین، به عنوان یک مقصد بسیار خوب برای اکوتوریسم شناخته شد. این منطقه طبیعی حفاظت شده، بخشی دارد که برای بازدید عموم فراهم شده و منطقه ای را شامل می شود که دید خوبی از ساحل قرمز پانجین به شما ارائه می دهد. شما می توانید برای دیدن این منطقه ابتدا به شهر پانجین بروید که از نقاط مختلف چین توسط اتوبوس یا قطار قابل دسترس است. همچنین فرودگاه های مختلفی مانند Shenyang TaoXian، Dalian ZhouShuiZi و JinZhou XiaoLingZi برای پرواز از مکان های مختلف به این شهر وجود دارند. تورهای مختلفی در شهر پانجین نیز وجود دارند که می توانید از آن ها یک تور به مقصد ساحل سرخ به همراه حمل و نقل خریداری کنید.

ساحل سرخ چین

زیستگاه ساحل سرخ

ساحل قرمز پانجین در چین جایگاه بیش از ۴۰۰ گونه جانوری است و مکانی است که بیش از ۲۵۰ پرنده مهاجر در سفرشان از شرق آسیا به استرالیا در آن توقف دارند. برخی از این پرندگان مانند درنای قرمز و کاکایی ساندرز، به دلیل آنکه در خطر انقراضند، محافظت شده هستند. پرندگان به خاطر فرصت های خوبی که برای لانه زدن در اینجا موجود است و همچنین ماهی های متنوع، به این منطقه جذب می شوند. انسان ها نیز علاوه بر جذب شدن به زیبایی چشم گیر، می توانند از غذاهای محبوبی مثل برنج و ماهی که در این منطقه پخت می‌شوند لذت ببرند. برنج نیم دانه این منطقه بسیار با کیفیت است که در المپیک زمستانی پکن در سال ۲۰۰۸ به عنوان برنج رسمی شناخته شد.

کلام آخر

اگر به چین سفر کردید از این جاذبه گردشگری دیدن کنید.





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: